Vesikourut.fi uudelle alustalle

Vesikourut.fi uudelle alustalle

ti 14. tammikuuta 2014 15.33.00

Tiedote 14.1.2014

Kattotekniikkaan erikoistunut verkkokauppa Vesikourut.fi on siirretty Viidakkostore -verkkokauppa-alustalle. Uudistus mahdollistaa kaupan jatkokehittämisen niin kansainväliseksi kuin tuotevalikoiman laajentamisen muuhunkin rakentamiseen, talotekniikkaan ja perinteiseen rautakauppaan. Kauppaa operoi verkkokauppayhtiö Megalon Finland Oy.

”Ostimme Vesikourut.fi -palvelun loppusyksyllä ja olemme tehneet kehitystyötä taustalla. Liiketoiminta on mennyt suunnitelmiemme mukaisesti ja pystymme nyt ottamaan seuraavia isoja askelia kaupan kehittämisessä. Talvi on tähän hyvää aikaa, kun rakentamisen vilkkain sesonki väistämättä Suomessa keskittyy muihin vuodenaikoihin”, naureskelee liiketoimintajohtaja Ville Kuusisto.

”Tuomme seuraavaksi runsaasti uusia rakennustekniikkaan liittyviä tuotteita kauppaamme”, Kuusisto jatkaa.

#rakentaminen #verkkokauppa

Megalon Finland Oy
Ville Kuusisto
Liiketoimintajohtaja